AIRSOFT ČEMPIONĀTS 2020
Rezultāti:
Nolikums
Turnīra norises vietas, laiki: 05.-06.09.2020 poligons "Zālītes"
Dalība: Ikviens interesents, kas ir iepazinies ar airsofta noteikumiem, pieņem turnīra nolikuma noteikumus. Iepriekšēja reģistrācija - obligāta!
Komandas: komandas sastāvā 5 dalībnieki. Dalībnieki, kuri vēlas piedalīties, bet nav savas komandas, var pieteikties individuāli – pēc pieteikto dalībnieku skaita komandas no individuāli pieteiktajiem dalībniekiem tiks izveidotas reģistrācijas laikā uz vietas pirms turnīra.
Norises plāns:
No 08:00 – Ierašanās;
09:00 – 10.00 Reģistrācija, airsoft hronografēšana;
10.00 - 10.30 Turnīra atklāšana, noteikumi un brīfings;
10.30 Spēļu sākums;
Atkarībā no pietikto komandu skaita Turnīra ilgums plānots visas dienas garumā, ja komandu būs vairāk par 7, tad tiks sadalīts 2 apakšgrupās un plānota atlase pirmajā dienā un playoff nākamajā dienā.
Dalības maksa:
20 eur no dalībnieka
Ekipējuma noma – 15 eur (atsevišķi no dalības maksas)
Turnīra noteikumi
1. Vispārīgie un drošības noteikumi:
1.1 Katram dalībniekam obligātais ekipējums ir acu aizsargbrilles (CE marķējums vai izturība >4 J) un sejas maska, vai spilgti oranžs (der arī sarkans) auduma gabals neitralizēta spēlētāja atpazīšanai;
1.2. Aizliegts:
1.2.1 “Aklā uguns” jeb šaut neskatoties uz kurieni tiek tēmēts;
1.2.2 Veidot laukumā barikādes vai pārvietot laukuma šķēršļus, tai skaitā vairogi;
1.2.3 Iziet no spēles laukuma spēles laikā;
1.2.4 Ieiet spēles laukumā, kamēr tajā notiek spēle;
1.2.5 Atrasties spēles laukumā bez acu azsarglīdzekļiem;
1.2.6 Neitralizētajiem jeb “beigtajiem” dalībniekiem sarunāties vai ar zīmēm komunicēt gan ar savas komandas, gan pretinieku komandas dalībniekiem;
1.3 Netiek pielaisti dalībnieki jebkādu alkoholu vai citu apreibinošu vielu ietekmē;
1.4 Spēlētāji paši konstatē “HIT” trāpījumu, strīdu gadījumā vērsties pie tiesneša par sūdzībām pret kādu no dalībniekiem, kas veiks attiecīgās situācijas izvērtēšanu un noteikumu pārkāpuma gadījumā tiesīgs pārkāpēju izdarīt aizrādījumu pirmoreiz un diskvalificēt no spēles, ja tiek konstatēts pārkāpums atkārtoti. Situācijā, ja spēlētājs tīši un acīmredzami ir ticis neitralizēts, bet spēlētājs nav atzinies, tad tiesnesim ir tiesības izteikt spēlētājam brīdinājumu – 1+1 (attiecīgi dalībnieks, kas pārkāpis noteikumus pirmoreiz, viņam tiek izteikts aizrādījums un tiek uzskatīts par neitralizētu plus otrs dalībnieks tiek uzskatīts par neitralizētu). Atkārtota pārkāpuma gadījumā komandai tiek noteikts raunda zaudējums.
1.5 Par noteikumu neievērošanu un to pārkāpumiem, kā arī ētisko normu pārkāpumiem organizatoriem ir tiesības diskvalificēt komandu.
1.6 Komandu atšķirības zīmes ir dažādu krāsu apsēji ap rokas augšdaļu (abām rokām) vai komandas vienota stila forma.
2. Ātrumu un laukumā esošo BBs ierobežojumi:
2.1 Visām airsoft replikām – 1.5 J ar maksimālo magazīnas/u ietilpību 400 bbs. Pārējā munīcija drīkst atrasties starta jeb bāzes punktā.
2.2 Dalībniekam laukumā drīkst būt ne vairāk kā divas airsoft repliku vienības.
2.3 Uguns veidi – ēkās un ārpus ēkām full auto.
2.4 Fire rate auto režīmā – max 25 rpm
3. Granātas:
3.1 Vienam spēlētājam raundā drīkst būt ne vairāk kā 3 (trīs) granātas, tās darbības rādiuss ir 5m vai telpa (ja telpas aptuvenais lielums ir <30m2, ja lielāka, tad 5m rādiuss).
3.2 Dūmu granātas atļauts lietot tikai ārpus telpām.
4. Citi noteikumi:
4.1 Nav noteiktas minimālās distances un žests “tu esi beigts” nedarbojas, kuram pirmais trāpa, tas ir izslēgts jeb neitralizēts, gadījumā, ja vienlaicīgi trāpīts ir abiem dalībniekiem, tad tiek uzskatīts, ka trāpīts abiem dalībniekiem un abiem jāatstāj laukums.
5. Uzvarētāju noteikšana:
5.1 Komandas tiks iedalītas vienā vai vairākās apakšgrupās, atkarībā no komandu skaita. Katra komanda savā apakšgrupā izspēlē ar katru komandu 2 raundus, tā nosakot spēles uzvarētāju starp komandām. No katras apakšgrupas 2 uzvarētāju komandas tiek tālāk uz izslēgšanas spēlēm jeb “playoff” – cīņā par turnīra posma uzvarētāju.
5.2 Laukums, starta bāzes un pozīcijas laukumā tiek noteiktas ar izlozes palīdzību.
6 Spēļu stils:
6.1 Spēles notiks 2 laukumos.
Laukums Nr.1 (teritorija ar ēkām) / Dinamīts
-
Abām komandām uzdevums ir nogādā Dinamītu (kaste) konkrēti atzīmētā teritorijā un neitralizēt pretiniekus;
-
Spēles raunda ilgums 5 minūtes.
-
Respawns 5 dzīvības uz komandu.
-
Punkti:
-
Par uzvarētu raundu – 15p.
-
Par Dinamīta (kastes) novietošanu paredzētajā laukumā – 5p.
-
Par vienu neitralizētu pretinieku - 1p (max 10p);
*Ja noteiktajā laikā neviena no komandām nenovieto Dinamītu (kasti) noteiktajā vietā, tad par uzvarētāju komandu tiek atzīta tā, kura vairāk neitralizējusi pretiniekus. Neizšķirta gadījumā tiek dots papildlaiks 1 minūte.
Laukums Nr.2 (“poligona” laukums) / Kastes
-
Laukumā izvietoti 3 iezīmēti punkti, kuros atrodas munīciju kastes. Komandu uzdevums ir nogādāt pēc iespējas vairāk kastes uz savu bāzi.
-
Spēles raunda ilgums 5 minūtes. Nesot munīciju kasti, ja konstatēts trāpījums, tad kasti novieto spēlētāja neitralizētajā vietā. Respawns katrai komandai 5 dzīvības.
-
Punkti:
-
Par uzvarētu raundu – 15p;
-
Par vienu neitralizētu pretinieku - 1p (max 10p);
-
Par vienu aiznestu sānu kasti (tādas ir 2 gab.) – 1p;
-
Par aiznestu centra kasti (1 gab.) – 3p.
*Ja noteiktajā laikā neviena no komandām nav aiznesusi nevienu kasti uz bāzi, tad par uzvarētāju komandu tiek atzīta tā, kura vairāk neitralizējusi pretiniekus. Neizšķirta gadījumā tiek dots papildlaiks 1 minūte.
Komandu veiklības tests / ar IPSC elementiem
1. Stafete
2. Šaušana ar pozīciju maiņu